Het spaarprogramma Smaakmakers van DekaMarkt is gestopt per 31 maart 2024. Je kan niet meer je punten inwisselen.
Overige vragen
Je kunt jouw klacht over onze producten en/of diensten zowel schriftelijk als telefonisch indienen bij onze klantenservice. Wij reageren inhoudelijk op jouw klacht binnen 14 dagen. Bij een schriftelijke klacht, ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging.
Contactgegevens
Deka Supermarkten B.V.
Postbus 86
1940 AB Beverwijk
Telefoonnummer klantenservice: 088-3135555
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00-14.00 uur.
Europees ODR-platform
Heb je als consument een klacht over jouw online aankoop en ben je niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
E-mailadres: klantenservice@dekamarkt.nl
Klachtbemiddeling door Stichting Thuiswinkel
Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org)."
Bij een klacht op het gebied van voedselveiligheid verzoeken wij je altijd telefonisch met ons contact op te nemen via de klantenservice, 088-3135555.
Op onze website Werken bij DekaMarkt staan de actuele vacatures. Je kunt via de website ook meteen solliciteren.
Onze supermarkten hebben allen een budget voor sponsoring aan lokale organisaties en voor activiteiten. Voor lokale activiteiten verwijzen wij je vriendelijk naar de supermarktmanager van jouw winkel. Voor donaties ten behoeve van regionale / landelijke evenementen vragen wij jou het reactieformulier in te vullen.
Door de invoering van de verpakkingsbelasting is voor een gedeelte van onze producten de prijs verhoogd. Deka zorgt er altijd voor om voor de consument de voordeligste supermarkt te blijven.
Op dit moment heeft een aantal leveranciers de verpakkingsbelasting in de prijzen doorgevoerd. Per geval bekijkt Deka of en in welke mate deze prijsverhogingen tot uiting moeten komen in de consumentenverkoopprijs. In sommige gevallen is het nog niet volledig duidelijk hoe hoog de verpakkingenbelasting zal worden. Uiteraard blijft voor deze producten de prijs onveranderd laag.
Je mag een product met kassabon binnen 7 dagen na aankoop terugbrengen naar elk filiaal ongeacht op welke locatie deze gekocht is. Uitzondering hierop zijn gekoelde, bevroren of aangebroken producten en cadeaukaarten.
Heb je een Tefal pan of vershoudbakje uit onze spaaractie en is deze kapot? via het webformulier van Tefal kun je een reparatieverzoek indienen.
Je kunt dit melden in het dichtstbijzijnde winkel of in het contactformulier van de klantenservice doorgeven. Voor een snelle afhandeling vragen wij jou in ieder geval de onderstaande gegevens te vermelden:
- naam;
- straat en huisnummer;
- postcode en woonplaats
Je kunt je via de afmeldlink in onze nieuwsbrief afmelden. Je vindt de link waarmee je kunt uitschrijven helemaal boven- en onderaan de nieuwsbrief.
Je kunt ook een mail zenden aan onze klantenservice.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in redelijkheid van mag verwachten. Op alle elektrische apparaten biedt de leverancier je daarnaast twee jaar fabrieksgarantie. Indien een apparaat direct na aankoop niet naar tevredenheid functioneert, kun je dit nog terug brengen naar de winkel. Dan kun je het artikel omruilen. Vanuit serviceoogpunt wordt garantie op elektrische apparaten verzorgd door de leverancier. In dat geval vragen wij je daarom contact op te nemen met de leverancier. Dit staat ook op het garantiebewijs. De leverancier is hier beter toe uitgerust dan onze supermarkten en daardoor in staat klachten sneller en beter af te handelen.
Ja, al onze prijzen zijn incl. BTW.
Wij kunnen onze thuisbezorgservice niet aanbieden op een manier die past bij onze formule en onze klantbeloften. Omdat we een ambitieus verbouwings- en verduurzamingsprogramma voor onze filialen hebben, richten we ons de komende tijd volledig hierop en besteden we geen tijd aan het uitbreiden en verbeteren van de online thuisbezorgservice.
Door de verbouwing van de winkels en de uitbreiding en verbetering van het assortiment kunnen klanten in de filialen van DekaMarkt nog beter ervaren waarom DekaMarkt de specialist is in ‘smakelijk eten’.
Boodschappen doen in de winkels van DekaMarkt kan gezellig en uitgebreid, maar ook gemakkelijk en snel. In steeds meer winkels is het door slimme looproutes mogelijk om kort en efficiënt boodschappen te doen en zijn snelle betaaloplossingen aanwezig.