Ga naar de hoofdinhoud

Spaaractie Fleur je tuin op

Wanneer ontvang ik een zakje zaaigoed?

Je ontvangt bij elke € 15,- aan boodschappen* een zakje zaaigoed.

Ontvang ik ook spaarzegels en zaaigoed bij mijn online bestellingen?

Jazeker, ook als je jouw boodschappen laat thuisbezorgen ontvang je hierbij spaarzegels en zaaigoed.

Ik heb geen zegels ontvangen aan de kassa, wat nu?

Is de kassamedewerker een keertje vergeten zegels mee te geven? Kan gebeuren, ga dan met je kassabon naar de servicebalie. Je ontvangt dan alsnog de spaarzegels.

Ik maak gebruik van de Online Boodschappenservice en heb geen zegels ontvangen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555

Hoe kan ik aan een spaarkaart komen?

De spaarkaarten zijn bij de servicebalie, de kassa’s en online verkrijgbaar.

Waar kan ik voor sparen?

Bij 5 spaarzegels is de spaarkaart vol. De volgende Fiskars spaaritems kun je aanschaffen met de
volgende bijbetaling:

Spaaritem

van-prijs Voor-prijs (bij
inlevering volle
spaarkaart)
Kortingspercentage
Kruidenschaar €24,99 €9,95 60% korting
Snoeischaar €15,99 €7,50 53% korting
Plantschepje €8,99 €4,00 56% korting
Onkruidmes €8,99 €4,00 56% korting
Plantvorkje €8,99 €4,00 56% korting
Combihak €10,49 €5,00 52% korting
Bloemenschaar €11,99 €6,00 50% korting
Handzaag €32,99 €16,50 50% korting
Bladhark (set kop & steel) €26,48 €12,50 53% korting
Bezem (set kop & steel) €32,98 €15,00 55% korting
Takkenschaar €50,49 €19,95 60% korting
Heggenschaar €24,99 €12,50 50% korting
Tuinafvalzak €17,99 €9,00 50% korting
Fiskars tuingereedschap?

Fiskars ontwikkelt al sinds 1649 hoogwaardig, duurzaam tuingereedschap met aandacht voor design. Handig en comfortabel in gebruik. Zo wordt tuinieren nóg leuker en makkelijker.

Zit er garantie op de producten?

Alle Fiskars producten kennen minimaal 2 jaar garantie.

Heb ik garantie?

Fiskars producten zijn vervaardigd met geavanceerde technische productieprocessen en materialen. Ze zijn onderworpen aan tests en leveren uitstekende prestaties bij de activiteiten en op de plekken waarvoor ze zijn ontwikkeld. Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat er fouten optreden tijdens het productieproces. Mocht u een fabrieks- of materiaalfout ontdekken bij uw Fiskars product, breng het product dan samen met de aankoop bon tijdens de looptijd van de spaaractie terug naar de winkel zodat het artikel kan worden omgeruild voor een nieuw exemplaar.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555.

Wanneer ontvang ik een spaarzegel?

Je ontvangt bij elke € 15,- aan boodschappen* een spaarzegel. Ook ontvang je extra zegels bij diverse wekelijkse actieproducten. Onderaan de kassabon staat vermeld hoeveel zegels je ontvangt.

* De niet toegestane artikelen/productgroepen, waaronder tabak, sterk alcoholische dranken, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 6 maanden, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en waardebonnen, loten, data- en beltegoeden, vervoersbewijzen, toegangskaarten en statiegeld, zijn uitgezonderd van deze actie.

Wanneer ontvang ik een kweekkasje?

Je ontvangt bij wisselende wekelijkse actieproducten een gratis kweekkasje.

Tot wanneer ontvang ik spaarzegels en zaaigoed?

Je ontvangt de spaarzegels en zaaigoed van zondag 19 maart t/m zaterdag 20 mei 2023.

Kan ik extra zegels kopen?

Zegels worden enkel meegegeven bij iedere € 15,- aan boodschappen bij DekaMarkt en wekelijks wisselende actieproducten. De zegels zijn niet te koop.

Als iemand voor mij in de kassarij zijn of haar zegels niet wilt, mag ik deze dan ontvangen?

Het is voor de medewerkers van DekaMarkt niet toegestaan om de zegels door te geven aan de volgende klant.

Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart(en) inleveren?

Het inleveren van de spaarkaarten is mogelijk t/m zaterdag 27 mei 2023. Inleveren na deze datum is niet meer mogelijk, zorg er dus voor dat je op tijd jouw volle spaarkaart inlevert.

Wat als mijn gewenste item niet voorradig is?

We doen er alles aan om gedurende de gehele spaaractie alle items op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat er iets uitverkocht raakt. Vraag na in de winkel of het betreffende item nog binnenkomt. Als dit niet zo is geldt helaas op=op.

Hoe duurzaam is Fiskars tuingereedschap?

Het design en de functionaliteit van Fiskars tuingereedschap is erop gericht dat de producten lang meegaan. De materialen die gebruikt worden zijn van hoogwaardige kwaliteit en zorgen voor een optimale levensduur en gebruiksgemak.

Hoe kan ik Fiskars tuingereedschap het beste onderhouden?

Wanneer je gereedschap in aanraking is geweest met aarde moet je dat na gebruik ervan verwijderen. Bij voorbeeld door het eraf te spoelen of te borstelen. Overig gereedschap zoals snoei, heggen- en takken scharen hebben vaak scherpe randen. Hier vraagt de schoonmaak extra aandacht. Je moet namelijk zien te voorkomen dat ze te snel bot zullen worden. Maak het gereedschap daarom goed schoon en droog; vooral op de snijvlakken en de scharnierpunten. Water kan immers roest veroorzaken en dat is wel het laatste dat je wilt. Een beetje olie (bij voorbeeld WD40) helpt al goed, zeker voordat de wintermaanden beginnen.

Zijn er reserve onderdelen beschikbaar voor Fiskars tuingereedschap?
Voor een aantal producten zijn er reserve onderdelen beschikbaar of onderhoudsproducten. Voor het overzicht van deze artikelen kunt u de website van Fiskars raadplegen:
https://www.fiskars.nl/producten/tuinieren/onderdelen-en-onderhoud

Hoe werkt de garantie na de actie?

Na afloop van de spaaractie kun je een melding aanmaken via het contactformulier op onze website