DekaMarkt

FAQ spaaractie Brabantia

Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart(en) inleveren?

Het inleveren van de spaarkaarten is mogelijk t/m maandag 21 juli 2025. Inleveren na deze datum is niet meer mogelijk, zorg er dus voor dat je op tijd jouw volle spaarkaart inlevert.

Wat als mijn gewenste item niet voorradig is?

We doen er alles aan om gedurende de gehele spaaractie alle items op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat er iets uitverkocht raakt. In dit geval geldt OP=OP.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555.

Kan ik extra zegels kopen?

Zegels worden enkel meegegeven bij iedere € 10,- aan boodschappen bij DekaMarkt en wekelijks wisselende actieproducten. De zegels zijn niet te koop.

Hoe kan ik aan een spaarkaart komen?

De spaarkaarten zijn bij de servicebalie, de kassa’s en online verkrijgbaar.

Zit er garantie op de spaaritems?

De Brabantia spaaritems kennen 2 jaar garantie.

Hoe werkt de garantie na de actie?

Na afloop van de spaaractie kun je een melding aanmaken via het contactformulier op onze website.