Er staan nog geen producten op je lijst Ga naar Boodschappen om producten toe te voegen aan je lijst
0
Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Vragen over betalen

Heb je een vraag over het betalen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

Ben ik met online bestellen duurder uit dan in de winkel?

De artikelen op de website hebben exact dezelfde verkoopprijs als in de winkel. Je profiteert dus ook gewoon van actieprijzen.
Let op! De prijs van een artikel op het moment van verzamelen is bepalend. Deze kan dus afwijken van de prijs tijdens het bestellen. Voor groente en fruit bijvoorbeeld gelden vaak dagprijzen. Tevens dien je rekening te houden met de looptijd van onze folder (zondag tot en met zaterdag).
Voor het verzamelen van de boodschappen betaal je orderkosten.
De bestelling wordt ingepakt in kratten. Per krat betaal je € 5,00 waarborg. Als je deze inlevert, verrekenen we deze kosten met de bestelling. Aangezien tijdens het bestellen nog niet bekend is hoeveel kratten we nodig hebben, verrekenen we dit bedrag pas aan het einde van het proces.

Wat als de pin-betaling niet lukt?

Mocht onverhoopt de pintransactie niet lukken, dan zal onze chauffeur op een later tijdstip bij je langskomen om de betaling te voldoen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling met PIN betalen. Je doet dit bij onze bezorger of bij de medewerker die je helpt bij het bezorgen of bij één van onze afhaalpunten. Bent je een zakelijke klant? Dan kan je bij een minimale besteding van €150,- via verkoop op rekening betalen. Je kunt een zakelijk account aanvragen onze klantenservice, 088- 313 5555, optie 1 in ons keuze menu.

 

Hoe werkt de digitale kassabon? (Enkel in regio Heemskerk)

Sinds kort is DekaMarkt gestart met het versturen van een digitale kassabon na het ontvangen van jouw online bestelde boodschappen. Dit geldt op dit moment enkel voor de regio’s Heemskerk, Beverwijk, Velsen, IJmuiden, Velserbroek, Castricum, Uitgeest, Akersloot en Egmond.

Na ontvangst van jouw boodschappen wordt er direct een e-mail verstuurd met een link naar de Mijn DekaMarkt omgeving.
In deze omgeving vind je een nieuw menu ‘Mijn Kassabonnen’ waarin al jouw kassabonnen voor online bestelde boodschappen te vinden zijn. Op deze kassabon vind je direct terug wat je besteld hebt, wat er geleverd is én wat er betaald is. Eventuele verschillen hierin worden duidelijk aangegeven. Ook vind je hier je jouw retour emballage, de orderkosten, het aantal zegels en de borg voor de geleverde kratten.

Kan ik ook DekaMarkt waardebonnen/cadeaukaarten inleveren?

Ja, dat is zeker mogelijk. Indien je een waardebon hebt kan je deze voor het afrekenen overhandigen aan onze medewerker.

 

Indien je in bezit bent van een cadeaukaart, kan je de barcode, die op de achterkant van de kaart staat, invullen in het opmerkingenveld bij de laatste stap van het bestellen. Mocht het bedrag hoger op de kaart zijn dan je bestelling, dan blijft het restant van het geld gewoon op de cadeaukaart staan. Deze kan je de volgende keer gewoon weer gebruiken. 

 

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.