Er staan nog geen producten op je lijst Ga naar Boodschappen om producten toe te voegen aan je lijst
0
Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Vragen over bestellen

Heb je een vraag over het afhalen van boodschappen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

Ik mis een artikel op de website, wat kan ik doen?

Mis je een artikel op de website? Dan zijn we erg benieuwd welk artikel dit is. Als je ons via het contactformulier laat weten welk artikel je mist, dan zullen wij onderzoeken of we het artikel in het assortiment kunnen opnemen.

 

Het kan voorkomen dat wij, vanwege de korte looptijd en beperkte voorraad, een aantal artikelen uit de actiefolder niet aanbieden op onze website. Mocht je zulke artikelen toch willen bestellen dan kun je dit aangeven in het opmerkingenveld bij het plaatsen van de bestelling. Indien het artikel nog voorradig is zullen wij deze toevoegen aan je bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

We verpakken je bestelling in klapkratten. Deze klapkratten hebben een statiegeldwaarde van €5,00. Bij een volgende bestelling kun je de kratten van de vorige bestelling weer inleveren.

Hoe wordt mijn bestelling bewaard?

Ophalen

Tussen het moment van verzamelen en het ophalen van jouw bestelling slaan we de producten afhankelijk van de gewenste bewaartemperatuur in aparte kratten op gescheiden locaties op:

 

  • diepvriesproducten bij -25˚ C;
  • koelproducten bij + 4˚ C;
  • overige producten op ‘kamertemperatuur’.

 

Pas als je jouw bestelling op komt halen, zal de betreffende medewerker de boodschappen herverdelen over zo min mogelijk kratten.

 

Bezorgen

Tussen het moment van verzamelen en het bezorgen van jouw bestelling slaan we de producten afhankelijk van de gewenste bewaartemperatuur in aparte kratten op gescheiden locaties op:

 

  • diepvriesproducten bij -25˚ C;
  • koelproducten bij + 4˚ C;
  • overige producten op ‘kamertemperatuur’.

 

Wanneer we jouw order thuis komen bezorgen, worden de diepvriesproducten en koelproducten in speciale boxen vervoerd. Bij levering worden deze artikelen pas uit de boxen gehaald en in tassen geleverd.

Met welke houdbaarheid krijg ik mijn versproducten geleverd?

Tijdens het verzamelen van de producten hanteren wij de richtlijn van minimaal 5 dagen houdbaarheid. Indien dit niet lukt, zal de bezorger/pickup-point medewerker je erop attenderen dat er producten zijn met een kortere houdbaarheid dan 5 dagen. Je kunt er dan voor kiezen of je het product wel of niet wilt nemen. Let op, voor sommige kort bederfelijke producten geldt een uitzondering, zoals brood, gebak en vis.

Ben ik met online bestellen duurder uit dan in de winkel?

De artikelen op de website hebben dezelfde verkoopprijs als in de winkel. Je profiteert dus ook gewoon van actieprijzen. Ook de acties van volgende week zijn vanaf donderdagochtend 9:00 uur al zichtbaar!


Let op!

  • De prijs van een artikel op het moment van afhalen of bezorgen is bepalend. Deze kan dus afwijken van de prijs tijdens het bestellen.
  • Voor groente en fruit bijvoorbeeld gelden vaak dagprijzen. Tevens dient u rekening te houden met de looptijd van onze folder (zondag tot en met zaterdag).
  • Voor het verzamelen van de boodschappen betaal je € 3,95
    • € 2,95 bij bezorgen boven de € 70,-
    • € 2,95 bij afhalen
  • Tijdens het bestellen worden bovenstaande bedragen ook in de winkelwagen als ‘orderkosten’ vermeld.
  • Per krat betaal je € 5,00 waarborg. Als je deze inlevert, verrekenen we deze kosten met jouw volgende bestelling.
  • Aangezien tijdens het bestellen nog niet bekend is hoeveel kratten we nodig hebben, verrekenen we dit bedrag pas als wij de bestelling komen bezorgen of als je bestelling op komt halen.
Kan ik ook sparen voor Deka Mobiel belminuten?

Ben je klant van Deka Mobiel, dan kun je ook sparen voor gratis belminuten. Als je jouw Deka Mobiel klantnummer bij het bestellen opgeeft in jouw account, dan zorgen wij ervoor dat jouw belminuten bijgeschreven krijgt. Je vindt jouw Deka Mobiel klantnummer onder de barcode op de sleutelhanger van jouw Deka Mobiel. Het is een 13-cijferig nummer en begint met 2608.

Kan ik ook profiteren van acties?

Ja. Houd echter bij het bestellen wel rekening met de looptijd van de acties. De prijs van een artikel op het moment van afleveren of ophalen is bepalend voor de prijs die je uiteindelijk betaalt. Je krijgt ook gewoon zegels van spaaracties die wij organiseren.

Hoe werkt het met weegartikelen?

Artikelen die je normaal op de weegschaal legt, kun je of per stuk bestellen (bijv. fruit) of per kilo bestellen. Je kunt ook bijvoorbeeld een halve kilo bestellen. Dat doe je door 0,5 in te vullen. 

Bij het verzamelen van jouw bestelling wordt het product gewogen en de exacte prijs bepaald.

Voorverpakte artikelen die de winkel gewogen krijgt aangeleverd (bijv. vlees, vleeswaren, kaas), bestel je per standaardgewicht (bijv. 250 gram). Je betaalt uiteindelijk de prijs van het exacte gewicht.

Hoe schrijf ik me in om te bestellen bij DekaMarkt?

Als je jouw producten hebt geselecteerd, ga je naar een inlogscherm. Na het invoeren van enkele gegevens, kun je een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.

 

Heb je al eens besteld bij DekaWijnmarkt, DekaMobiel of Dekagebakservice?

Dan kun je deze inloggegevens ook gebruiken voor het bestellen van boodschappen. Bij een volgende bestelling is het ingeven van alleen gebruikersnaam en wachtwoord voldoende.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Je kunt jouw bestelling nog wijzigen tot 24 uur van het moment van leveren/ophalen van de bestelling. Het wijzigen van de bestelling kun je door naar ‘Bestelhistorie’ te gaan. Deze vind je door te klikken op het “profielicoontje’ naast de zoekbalk.

 

Indien de bestelling de status ‘in behandeling’ heeft, is annuleren via de orderhistorie niet meer mogelijk. Wil je toch nog annuleren? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice via 088- 313 5555.

Moet ik producten die wekelijks op mijn boodschappenlijst staan steeds opnieuw opzoeken?

Dat hoeft niet. Je hebt bij elk artikel de mogelijkheid om deze op jouw voorkeurslijst te zetten. Het icoontje voor de voorkeurslijst, in de vorm van een hartje, staat bij ieder artikel. Je vindt jouw voorkeurslijst door te klikken op het ‘profiel icoontje’ naast de zoekbalk. In deze ‘Mijn DekaMarkt’  omgeving vind je direct je accountgegevens en je bestelhistorie.

Waar vind ik mijn voorkeurslijst?

Bij het online bestellen van je boodschappen heb je de mogelijk om producten op je voorkeuslijst te plaatsen. Dit doe je door op het ‘hartje’, dat getoond wordt bij ieder product, te klikken. Zo kun je jouw favoriete producten altijd terugvinden en vanuit daar nog gemakkelijker op je boodschappenlijst plaatsen. Je vindt jouw voorkeurslijst door te klikken op het ‘profiel icoontje’ naast de zoekbalk. In deze ‘Mijn DekaMarkt’  omgeving vind je direct je accountgegevens en je bestelhistorie.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Je krijgt direct na het bevestigen van je bestelling een bevestigingse-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Hierin staan de bestelde artikelen en het afhaalmoment. Tevens kun je jouw orders ook terugvinden in de orderhistorie.

Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?

Om misbruik van jouw account te voorkomen, is er een maximum aantal foute invoeren van het wachtwoord geoorloofd. Indien dit maximum is overschreven, wordt het account tijdelijk geblokkeerd. Mocht het account per abuis geblokkeerd zijn, kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik op de knop ‘Inloggen/registreren’. Klik daar op 'Wachtwoord vergeten?' en volg de stappen in het scherm.

Voordat ik kan bestellen worden een aantal persoonlijke gegevens van mij gevraagd. Waarom is dat?

Wij hebben deze gegevens nodig voor een optimaal functioneren van de online winkel en website. Klantgegevens worden dus nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacystatement.  Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen bij ‘Accountgegevens’.

Hoe kan ik bij vragen en opmerkingen over mijn bestelling contact opnemen?

Indien je vragen of opmerkingen heb over jouw bestelling, kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt onze klantenservice bereiken via 088- 313 5555.

Alle overige vragen en opmerkingen kun je per e-mail melden via het contactformulier op deze website. Wij doen vervolgens ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Hoe vind ik mijn producten?

Via de zoekfunctie

Om producten te vinden via onze zoekfunctie, voer je simpelweg in de zoekbalk een woord of een deel van het woord in dat overeenstemt met het product dat je zoekt. Klik vervolgens op het vergrootglas aan de rechterkant van de zoekbalk en je krijgt een lijst met producten uit ons assortiment die overeenstemmen met jouw zoekwoord.

 

Via de afdelingen

Dit is de meest gebruikelijke manier om boodschappen te doen, het benadert de traditionele winkelstructuur. Je kiest een afdeling, vervolgens kies je een hoofdgroep, welke je nog kunt filteren op schap of merk.

Sommige actieartikelen welke ik bestel hebben de reguliere prijs en sommigen een doorhaalprijs

De artikelen met een doorhaalprijs is een aanbieding van artikelen in prijs verlaagd. De artikelen waarbij een korting wordt toegepast bij een aantal stuks, wordt daadwerkelijk verrekend in het subtotaal van de winkelwagen.

De webshop berekent de totaalprijs van het aantal actieartikelen en geeft het verschil tussen de reguliere prijs en aanbiedingsprijs als korting. Onderaan de winkelwagen, onder ‘Subtotaal’ wordt jouw ‘voordeel’ verrekend.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.