Er staan nog geen producten op je lijst Ga naar Boodschappen om producten toe te voegen aan je lijst
0
Je hebt bijna korting!

Bij een bestelling vanaf € 70,- ontvang je € 1,- korting op de bezorgkosten!

Bekijk snel ons assortiment voor jouw voorraadkast

Vragen over afhalen

Heb je een vraag over het afhalen van boodschappen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

Wat zijn de kosten van afhalen?

Bij afhalen bedragen de orderkosten €2.95.

Hoe zit het met statiegeld?

Als je producten bestelt waar je statiegeld voor moet betalen, is dit bij het bestellen direct zichtbaar als ‘Statiegeld’ in jouw winkelwagen. Bij het ophalen staat dit bedrag ook onder het betreffende artikel op uw kassabon.
Je kunt lege flessen bij het ophalen van de bestelling inleveren bij onze medewerker. Dit bedrag trekken we dan af van het totaalbedrag.

Wat is de afhaalservice van DekaMarkt?

De afhaalservice is een dienst van DekaMarkt waarbij je online boodschappen kunt bestellen en deze afhalen bij een DekaMarkt van jouw keuze. Selecteer een datum en tijdstip om de bestelling af te halen en maak een keuze uit de producten die de supermarkt aanbiedt. Na ontvangst van jouw bestelling zetten wij deze voor je klaar. Bij het ophalen van de bestelling, op het aangegeven moment, reken je af. Bestellen kan 7 dagen per week 24 uur per dag.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Wij bieden onze service aan op de volgende locaties:

 

  • DekaMarkt Santpoort-Noord, Hagelingerweg
  • DekaMarkt Wormerveer, Plein 13

 

 Bij beiden vestigingen komt onze medewerker de boodschappen naar je auto brengen.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen kan 7 dagen per week, dus ook op zondag. Er is een korte termijn tussen bestel- en afhaalmoment. In het bestelproces kies je het gewenste afhaaltijdmoment. Vanwege feestdagen kunnen er afwijkende afhaalmomenten gelden.

Wat moet ik doen bij het afhalen van mijn boodschappen?

Je parkeert op de speciale parkeerplek bij de praatpaal. Je drukt op de knop op de praatpaal. Vervolgens krijg je een medewerker aan de lijn. Daarna komt onze medewerker naar de auto om de boodschappen te brengen en kun je afrekenen.

Kan ik ook DekaMarkt waardebonnen inleveren?

Ja, dat is mogelijk. Deze overhandig je voor het afrekenen aan onze medewerker.

Spaar ik ook DekaMobiel belminuten bij het afhalen boodschappen?

Jazeker! Overhandig voor het afrekenen wel altijd jouw DekaMobiel sleutelhanger aan onze medewerker.

Wat als een product niet op voorraad is?

Als een product bij het verzamelen van de bestelling niet op voorraad is, zullen we waar mogelijk een vergelijkbaar alternatief pakken. Dit doen we in een aparte tas/zak. Bij het ophalen heb je de keuze dit vervangend artikel te accepteren of niet.

Hoe werkt het afhalen en betalen van de boodschappen?

Op het gekozen afhaalmoment, parkeert je jouw auto voor de deur van DekaMarkt op een speciaal voor DekaDrive gereserveerde plek. Je drukt op de knop van de praatpaal, vervolgens komt onze medewerker met de boodschappen naar buiten. De betreffende medewerker overhandigt jouw bestelling in plastic kratten. Wij vragen een waarborgsom van € 5,00 per krat. Je kunt de bestelling met pin betalen.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.