Vragen over bezorgen

Heeft u een vraag over het bestellen van boodschappen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

In welke regio's bezorgt DekaMarkt?

DekaMarkt bezorgt op dit moment in de volgende regio's:

 

Omgeving Alkmaar

In de omgeving Alkmaar bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 1811 t/m 1817,1821 t/m 1827, 1829 en 1831, 1832, 1834, 1851 en 1852, 1931, 1934, 1935,

Omgeving gemeente Koggenland

In de gemeente Koggenland bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 1631, 1633, 1634, 1636, 1641 t/m 1648, 1652, 1711 en 1713.

 

Omgeving Almelo vanaf week 12 2017

In de omgeving Almelo bezorgen wij vanaf  week 12 in de volgende postcodegebieden: 7441 t/m 7443, 7461 t/m 7463, 7466 t/m 7468, 7491, 7495, 7551 t/m 7553, 7555 t/m 7559, 7601 t/m 7611, 7614, 7615, 7621 t/m 7623, 7625 t/m 7627, 7641, 7642, 7671 en 7672. Houd onze site goed in de gaten voor de definitieve datum

 

Omgeving Apeldoorn

In de omgeving Apeldoorn bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 7311 t/m 7317, 7321 t/m 7329, 7331 t/m 7336.

 

Omgeving Doetinchem vanaf 20 februari 2017

In de omgeving Doetinchem bezorgen wij vanaf 20 februari 2017 in de volgende postcodegebieden: 6941 en 6942, 6981 t/m 6983, 6986, 6998, 7035 t/m 7039, 7041, 7001 t/m 7009, 7011, 7021, 7045, 7046, 7048, 7051, 7054, 7061, 7064, 7071, 7075 t/m 7077, 7081.

 

Omgeving Haarlem

In de omgeving Haarlem bezorgen wij in de volgende postcodegebieden:  2011 t/m 2015, 2021 t/m 2026, 2031 t/m 2037, 2051, 2061, 2063, 2064, 2082, 2111 en 2116.

 

Omgeving Heemskerk

In de omgeving Heemskerk bezorgen wij in de volgende postcodegebieden:  1901, 1902, 1906, 1911, 1921, 1941 t/m 1949, 1951, 1961 t/m 1969.

 

Omgeving Heerhugowaard

In de omgeving Heerhugowaard bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 1701 t/m 1706, 1713, 1721, 1722, 1723, 1724.

 

Omgeving Hillegom vanaf 26 februari 2017

In de omgeving Hillegom bezorgen wij vanaf 26 februari in de volgende postcodegebieden: 2101 t/m 2106, 2114, 2121, 2131 t/m 2136, 2144, 2151, 2152, 2161 t/m 2163, 2165, 2171, 2172, 2181, 2182, 2191, 2201 t/m 2203, 2211 en 2215.

 

Omgeving Velsen

In de omgeving Velsen  bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 1971 t/m 1976, 1981, 1985, 1991, 1992, 2071

 

Omgeving Wormerveer

In de omgeving Wormerveer bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 1458, 1487, 1488, 1501 t/m 1509, 1521, 1525, 1531, 1534, 1536, 1541, 1544, 1546, 1551, 1561, 1562, 1566 en 1567.

 

Omgeving Zutphen

In de omgeving Zutphen bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 6961, 6964, 6971, 7201 t/m 7204, 7206, 7207, 7211, 7231, 7232, 7339, 7345, 7361, 7364, 7371, 7381, 7382, 8171 en 8172.

 

Omgeving Zwaag & Hoorn

In de omgeving Zwaag & Hoorn bezorgen wij in de volgende postcodegebieden: 1601, 1602, 1606, 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1613, 1614, 1616, 1617, 1619, 1621 t/m 1628, 1654, 1655, 1657, 1658, 1661 t/m 1663, 1671, 1674, 1676, 1678, 1679, 1681 t/m 1689, 1691, 1692, 1693, 1695 t/m 1697, 1715, 1716, 1718 en 1719.

 

 

Wat zijn de kosten van thuisbezorgen?

Bij bezorging bedragen de orderkosten €3.95. Het minimale orderbedrag bij bezorging is €35 euro en vanaf €70 krijgt u een euro korting op de servicekosten. U betaalt dan dus slechts €2,95.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Wij hanteren een minimumbedrag van €35,00 (exclusief statiegeld en orderkosten). Bij een bestelling van meer dan €70,00 krijgt u een euro korting op de orderkosten.

Ik wil mijn bestelling wijzigen. Wat moet ik doen?

Het is mogelijk om uw bestelling zelf maximaal 24 uur voor het moment van bezorgen/ophalen te wijzigen. Dit wil zeggen dat u, als u ingelogd bent, zelf nog producten kunt toevoegen of verwijderen.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de geleverde producten?

Als u niet tevreden bent over de kwaliteit van de geleverde producten, dan lossen wij dit graag met u op. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via 088- 313 5555.

Wat als ik te laat ben voor mijn bestelling of niet thuis ben?

Mocht u onverhoopt niet thuis zijn om uw bestelling aan te nemen, dan vragen wij u dit van tevoren kenbaar te maken bij onze klantenservice. U kunt onze klantenservice bereiken via 088- 313 5555.

Wat als de bezorger niet binnen de afgesproken tijden komt?

Als onze bezorger onverhoopt de afgesproken tijd niet haalt, zal u telefonisch op de hoogte worden gesteld. Als dit een probleem voor u oplevert, zullen wij samen een juiste oplossing zoeken.

Moet ik mij legitimeren als ik alcohol, tabak of medicijnen laat bezorgen?

Wanneer een bestelling alcoholhoudende dranken, tabak en/of medicijnen bevat, wordt deze alleen afgegeven aan iemand die 18 jaar of ouder is. Indien er twijfel is, of er niemand aanwezig is die ouder is dan 18 jaar, zal onze bezorger deze producten weer retour nemen.

Hoe kan ik lege kratten retourneren als ik niet meer wil bestellen?

We bieden u twee opties om van uw klapkratten af te komen.

 

Één laatste bestelling plaatsen.

U kunt nog een laatste bestelling bij ons plaatsen. Indien u aangeeft via het opmerkingenveld dat u direct uw lege kratten wilt retourneren, zal onze bezorger hier rekening mee houden.

 

De kratten inleveren bij een DekaMarkt in uw buurt.

U kunt uw lege kratten bij elk willekeurige DekaMarkt inleveren. 

Waar lever ik lege flessen in?

Lege flessen kunt u bij onze bezorger inleveren. De bezorger zal het totaal bedrag aan statiegeld aftrekken van het totaal bedrag.

Hoe blijven mijn artikelen vers en gekoeld?

Alle verse producten, die gekoeld moeten worden, vervoeren wij in koelboxen en worden gekoeld met koelelementen. Diepvries artikelen worden nog extra gekoeld door middel van droogijs. Overige verse producten, die niet gekoeld moeten worden, worden uiteraard niet in een koelbox vervoerd.

Wat als een product niet op voorraad is?

We doen ons uiterste best om uw bestelling compleet te maken. Mocht er onverhoopt een artikel ontbreken, dan brengen we deze uiteraard niet bij u in rekening.

Hoe worden mijn boodschappen geleverd?

De boodschappen worden verpakt in klapkratten. Per klapkrat betaalt u €5,00 statiegeld. Heeft u nog klapkratten van de vorige order? Dan kunt u die mee geven aan de bezorger. De bezorger verrekent het statiegeld met uw order.

Tot waar brengt de bezorger de boodschappen?

De bezorger brengt de boodschappen tot in de keuken. Indien u liever de boodschappen bij de deur aanneemt, is dat natuurlijk prima.

Kan ik artikelen ruilen of terugbrengen?

Als u binnen 14 dagen nadat de bestelling is bezorgd bepaalde producten toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren. Artikelen met een beperkte houdbaarheidsdatum zijn hiervan uitgesloten. Voor het retourneren van artikelen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen samen met u de juiste oplossing vinden.

Op welke tijdstippen wordt er bezorgd?

DekaMarkt levert tussen 09:00 en 21:00. Over de gehele dag heeft u de keuze uit verschillende orderblokken. Deze keuze maakt u tijdens het bestellen.

Hoe lang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?

Tussen het tijdstip van bestellen en leveren zit altijd minimaal 24 uur. U kunt in de meeste gevallen dus vandaag bestellen en morgen geleverd krijgen. Let op: DekaMarkt levert van maandag tot en met zaterdag.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.