Vragen over afhalen

Heeft u een vraag over het afhalen van boodschappen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 20:00.

Wat zijn de kosten van afhalen?

Bij afhalen bedragen de orderkosten €2.95.

Hoe zit het met statiegeld?

Als u producten bestelt waar u statiegeld voor moet betalen, is dit bij het bestellen direct zichtbaar als ‘Statiegeld’ in uw winkelwagen. Bij het ophalen staat dit bedrag ook onder het betreffende artikel op uw kassabon.
U kunt lege flessen bij het ophalen van uw bestelling inleveren bij onze medewerker. Dit bedrag trekken we dan af van het totaalbedrag.

Wat is de afhaalservice van DekaMarkt?

De afhaalservice is een dienst van DekaMarkt waarbij u online boodschappen kunt bestellen en deze afhalen bij een DekaMarkt van uw keuze. Selecteer een datum en tijdstip om uw bestelling af te halen en maak uw keuze uit de producten die de supermarkt aanbiedt. Na ontvangst van uw bestelling zetten wij deze voor u klaar. Als u uw bestelling op het door u aangegeven moment komt afhalen, betaalt u. Bestellen kan 7 dagen per week 24 uur per dag.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Wij bieden onze service aan op de volgende locaties:

 

DekaMarkt Santpoort-Noord, Hagelingerweg

Bij onze vestiging in Santpoort-Noord komt onze medewerker naar uw auto om de boodschappen te brengen.

 

DekaMarkt Wormerveer, Plein 13

Bij onze vestiging in Wormerveer komt onze medewerker naar uw auto om de boodschappen te brengen.

 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen kan 7 dagen per week, dus ook op zondag. Er is een korte termijn tussen bestel- en afhaalmoment. In het bestelproces kiest u het door u gewenste afhaaltijdmoment. Vanwege feestdagen kunnen er afwijkende afhaalmomenten gelden.

Wat moet ik doen bij het afhalen van mijn boodschappen?

U parkeert op de speciale parkeerplek bij de praatpaal. U drukt op de knop op de praatpaal. Vervolgens krijgt u een medewerker aan de lijn. Daarna komt onze medewerker naar uw auto om de boodschappen te brengen en kunt u afrekenen.

 

Kan ik ook DekaMarkt waardebonnen inleveren?

Ja, dat is mogelijk. Deze overhandigt u voor het afrekenen aan onze medewerker.

Spaar ik ook DekaMobiel belminuten bij het afhalen boodschappen?

Jazeker! Overhandig voor het afrekenen wel altijd uw DekaMobiel sleutelhanger aan onze medewerker.

Wat als een product niet op voorraad is?

Als een product bij het verzamelen van uw bestelling niet op voorraad is, zullen we waar mogelijk een vergelijkbaar alternatief pakken. Dit doen we in een aparte tas/zak. Bij het ophalen heeft u de keuze dit vervangend artikel te accepteren of niet.

Hoe werkt het afhalen en betalen van de boodschappen?

Op het door u gekozen afhaalmoment, parkeert u uw auto voor de deur van DekaMarkt op een speciaal voor DekaDrive gereserveerde plek. U drukt op de knop van de praatpaal, vervolgens komt onze medewerker met de boodschappen naar buiten. De betreffende medewerker overhandigt uw bestelling in plastic kratten. Wij vragen een waarborgsom van € 5,00 per krat. U kunt uw bestelling met pin betalen.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.